Masina personala in U.K. - done

     
       In Marea Britanie masinile au volanul pe partea dreapta si se circula pe partea stanga a drumului.
       Daca a-ti intrat in U.K. cu o masina cu volan pe partea stanga puteti circula cu ea timp de 6 luni din 12, sau o puteti inmatricula cu numar britanic daca:
 -schimbati farurile cu un set care vor focaliza lumina spre stanga.
 -in unele cazuri vi se cere sa schimbati si vitezometrul
Si bineinteles....trebuie sa treceti de inspectia tehnica.

Cand cumperi o masina din U.K.

LOG BOOK (certificatul de inregistrare al masinii): La achizitionarea masinii trebuie sa completati impreuna cu vanzatorul masinii sectiunile specifice vanzarii in certificatul de inregistrare al masinii V5.
Atentie!!! Trebuie sa semnati amandoi!
     O parte din acest certificat va fi trimis de catre vanzator catre DVLA.
     O parte ramane la dumneavoastra ca dovada a cumpararii masinii (Green Piece).
     Nu se percepe o taxa pentru obtinerea certificatului de inmatriculare al masinii.
     Noul certificat, pe care veti fi trecut ca noul proprietar al masinii va fi expediat de catre DVLA pe adresa dumneavoastra in circa 14 zile de la data cumpararii.
     Daca vanzatorul nu detine un certifcat de inmatriculare trebuie sa solicitati un certificat de inmatriculare a masinii pe  numele dumneavoastra completand formularul V62 
( se poate obtine de la orice oficiu postal sau sediu local al DVLA).
     In acest caz inmatricularea masinii costa in jur de 25 lire

Ca sa va faceti asigurare  trebuie sa aveti inspectia tehnica (MOT)

MOT : In U.K. dupa 3 ani de la prima inmatriculare inspectia tehnica se face anual. Termenul de valabilitate este de 12 luni si trebuie reinoit cu cateva zile inainte de a expira.
Noile certificate MOT sunt computerizate si centralizate la DVLA.

Ca sa puteti plati taxa de drum trebuie sa aveti asigurare

Asigurarea auto: Este obligatorie prin lege in Marea Britanie.
       Asigurarea auto obligatorie este Third Party, care va asigura in cazul unui accident provocat de dumneavoastra. Plata se face pentru pagubele provocate celui accidentat. Optional:
-in caz de furt
-pierderi,
-incendiu
-catastrofe naturale.
       Pentru a fi asigurat in orice situatie trebuie sa aveti Asigurare Full Casco(Comprehensive)
      Asigurarea auto se poate plati si in rate lunare.
Pretul variaza in functie de varsta soferului,  a anului de fabricatie ale masinii,a numarului de kilometrii parcursi anual, a zonei in care pastrati masina peste noapte.
      Daca sunteti prins fara asigurare vi se confisca masina si sunteti chemat in instanta pentru amenda.
Ca sa puteti circula cu masina trebuie sa platiti taxa de drum (road tax)

Road Tax: Taxa de drum poate fi cumparata de la orice oficiu postal. Va trebuie doar de actul de inmatriculare al masinii, asigurarea auto plus MOT.
     Se poate plati pe 6 luni sau 12 luni, preturile fiind in functie de anul de fabricatie al masinii si capacitatea cilindrica a acesteia.
     Este obligatoriu sa puneti dovada platii Road tax pe parbriz.


In U.K. este obligatorie purtarea centurii de siguranta de catre toti calatorii!

108 comentarii:

  1. Am o masina inmatriculata in Ro si locuiesc in Anglia dar nu vreau as ramin aici ce sa fac

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai este valabila treaba cu 6 luni cu masina de RO in UK? ca am auzit tot felul de variante ca ar fi doar 30 de zile. As avea nevoie de acest raspuns cat mai rapid, deoarece as dori sa vin cu ea prin septembrie, pentru 6 luni. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut pe site-ul de la DVLA zice clar ai foie 185 de zile

      Ștergere
  3. puteti circula in uk cu o masina inmatriculata in Romania , in urmatoarele situatii:

    1. nu sunteti angajat (nu aveti NINO)
    2. sunteti student
    3. masina este inchiriata

    in toate aceste cazuri aveti dreptul sa circulati 6 luni

    in rest daca detineti o masina personala si aveti nino cand va opresc cei de la dvla va ridica masina pe loc

    multe salutari

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am o autoutilitara proprietatea firmei mele din RO, inmatriculata tot pe firma. Pot circula cu ea in UK?
      E o lege cu lucratorii transfrontalieri. Nu zice daca mai este valabila daca lucrezi si in tara A si in tara B.


      Lucrători transfrontalieri independenţi

      În calitate de lucrător independent care locuieşte în ţara A şi lucrează în ţara B, aveţi dreptul să folosiţi maşina de serviciu în ţara A, fără să o înmatriculaţi acolo, doar dacă:

      maşina a fost cumpărată pe firmă;
      o utilizaţi în ţara A în principal în interes de serviciu şi doar rareori în interes personal;
      aveţi sediul legal în altă ţară.
      Atenţie! Maşina de serviciu trebuie să fi fost cumpărată pe firmă. Dacă aţi achiziţionat-o pe persoană fizică, trebuie să o înmatriculaţi în ţara în care locuiţi.
      Sursa: http://europa.eu/youreurope/citizens/vehicles/registration/taxes/index_ro.htm

      Ștergere
    2. Inteleg ca in cazul tau A=Uk B=Ro, Locuiesti in Uk si lucrezi atat pt fimra ta din Ro cat si in Uk,
      E riscant sa invoci regimul lucratorilor transfrontalieri ca sa folosesti masina firmei tale din Ro pe timpul sederii in Uk.
      Trebuie sa fii in stare sa dovedesti interesul de serviciu pe durata utilizarii autovehicolului. (exemplu deplasari saptamanale Uk-Ro) Utilzarea in scop personal (de exemplu sa mergi la supermarket) trebuie sa fie doar ca exceptie. Utilizarea in legatura cu serviciul tau in Uk (de exemplu naveta) te exclude automat de la regiumul lucratorilor transfrontalieri caz in care trebuie sa inmatriculezi masina in Uk, acolo unde locuiesti.
      P.S. Asta e doar interpretatea mea si nu-mi angajez vreo responsabilitate pentru ea.N-am studii juridice,

      Ștergere
  4. Buna. Masina cu care urmeaza sa intru in Anglia nu e pe numele meu dar am contract de comodat , o sa am probleme in Anglia ? Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt în aceeași situație ai primit cumva un răspuns în privat? Mersi...

      Ștergere
  5. Prezint următoarea situatie :mașină înmatriculată în Romania cu proprietar divers de conducător și c-un contract de comodat legalizat la notar în care menționează ca eu și cu soția mea avem drept la conducere pe 10ani... Pot sa ma încadrez în regula celor Șase luni având în vedere ca am făcut de puțin timp Nino.si adresa aici? Mulțumesc anticipat pentru răspunsuri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut, ma poti lamuri si pe mine te rog ce s-a mai intamat cu masina ca si eu vreau sa fac acelasi lucru si nu stiu daca o sa am probleme sau nu. Multumesc anticipat

      Ștergere
    2. Eu am 22 de ani si vreau sa imi cumpar in UK masina pentru munca....cam ce acte trebuie sa fac si cat ma ajunge totul...aici daca ai masina gasesti de munca usor..multumesc

      Ștergere
    3. SALUT...SI EU SUNT IN ACEEASI SITUATIE , SI VREAU SA STIU DACA AI AVUT PROBLEME CU POLITIA SAU ESTE TOTUL OK ? MERSI ANTICIPAT !

      Ștergere
  6. Am o autoutilitara Iveco Daily de 3,5 tone. Masina este inmatriculata pe numele firmei mele, nu este pe numele meu. Vreau sa plec la munca in anglia. Pot pleca cu masina? Daca ar fi sa o trec pe numele meu, cam cat m-ar costa taxele? Are motor de 2,298 cm cubi si e fabricata in decembrie 2007, euro 4 (cel putin pe hartie, dupa vw nici nu mai stim cat polueaza).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 6 luni poti conduce fara probleme
      Ca sa vezi cat platesti taxa pe luna intri pe net la DVLA si faci o simulare
      Problema o sa fie asigurarea.......adica huuuge

      Ștergere
    2. Am intrat la DVLA si parca era 75 de lire pe luna daca am retinut bine. Nu ma deranjeaza ca trebuie sa platesc taxe, inteleg si asta este dar nu vreau sa radiez masina in RO si sa o inmatriculez in UK, asta ar fi problema. Am asigurare CMR aici, am vinieta platita pe un an, asigurarea RCA etc.

      Ștergere
    3. Tu te ai uitat la DVLA. Aia e taxa de drum......eu spuneam de asigurare...

      Ștergere
    4. La asigurare nu exista marca Iveco. Am selectat ford tranzit, motorizare si vechime similare. Am completat toate campurile si scria ca sistemul nu a reusit sa stabileasca un pret, sa sun la nr. xxx pentru o oferta de pret.

      Ștergere
    5. Autoutilitara...permis non UK.....volan pe stanga.....fara no claim discount.....vrei sa faci bani cu masina? Daca nu....te complici tare

      Ștergere
  7. Am inteles ca daca devi rezident trebuie sa o inregistrezi in 14 zile. Doar daca esti in vizita sau alte motive poti conduce 6 luni.
    Cat ar putea fi asigurarea? Am 31 ani, peste 1 milion km facuti, inclusiv pe camioane.
    Am mai inteles ca trebuiesc schimbate farurile, kilometrajul sa fie in mile, nu in km. Cel putin faza cu kilometrajul mi se pare o prostie, faci calculul foarte rapid cat vine in km sau iti arata gps-ul daca-l setezi pe mile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu conteaza cati km ai. Ca sa ai o asigurare mai mica trebuie sa ai no claim discount. Nu prea se mai accepta din afara UK sau daca se accepta se accepta fffffff greu.
      asta + masina cu volan pe stanga....hmmm.....mai bine lasi masina acasa. Dupa mine asigurarea va fi peste 200£/luna.
      Ah trebuie sa ti schimbi permisul in unul britanic. Un permis din afara UK creste asigurarea
      Intra pe www.confused.com si introdu datele acolo. Iti vo trimite oferte de asigurare de la toate firmele. Trece datele adevarate. Nu minti
      sa mi spui si mie ce ti a iesit ca s curios
      Bafta!

      Ștergere
    2. Problema este ca nu apare iveco acolo. Am selectat si eu Ford transit, am completat toate datele dar apare mesajul: I'm sorry, we have been unable to find any quotes for you online.
      Am gasit insa o lege:
      Lucrători transfrontalieri independenţi

      În calitate de lucrător independent care locuieşte în ţara A şi lucrează în ţara B, aveţi dreptul să folosiţi maşina de serviciu în ţara A, fără să o înmatriculaţi acolo, doar dacă:

      maşina a fost cumpărată pe firmă;
      o utilizaţi în ţara A în principal în interes de serviciu şi doar rareori în interes personal;
      aveţi sediul legal în altă ţară.
      Atenţie! Maşina de serviciu trebuie să fi fost cumpărată pe firmă. Dacă aţi achiziţionat-o pe persoană fizică, trebuie să o înmatriculaţi în ţara în care locuiţi.

      Nu scrie daca este valabil daca lucrezi si in tara A si in tara B. Masina mea este proprietatea firmei si este inmatriculata tot pe firma.

      Ștergere
  8. Salut!!!masina inmatriculata spania,asigurata spania...se aplica aceleasi legi...avand in vedere ca asiguratorul are sediu si in anglia??!!multumesc!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna. Vin si eu cu o intrebare. Urmeaza sa lucrez undeva in Anglia si o sa trebuiasca sa imi schimb si actele. Din cate stiu dureaza undeva pana la 3 saptamani sa schimb actele romanesti cu cele englezesti. As vrea sa vin cu masina totusi si sa circul atat cat e nevoie pana schimb actele si restul. Cat as putea circula. Sincer as avea nevoie de vreo 3 luni ulterior as vrea sa o inmatriculez acolo. Nu ma feresc sa inmatriculez masina in Anglia ulterior. Stie cineva cat ar costa inmatricularea in UK? Are importanta norma euro, carburant etc.Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  10. salutare, exista vre-o posibilitate sa-ti platesti taxele..de drum,etc la masina inmatriculata in romania...sau trebuie obligatoriu s-o inmatriculezi in anglia....si daca si-a inmatriculat cineva masina c-am cat ar costa?

    RăspundețiȘtergere
  11. buna ziua urmeaz sa lucrez in uk din ianuarie si am auto pers. cu nr de grecia pot circula mai mult de 6 luni ptr. o am in rate si nu pot sa o inregistrez in uk dar am asigurare full,multumesc

    RăspundețiȘtergere
  12. Avem un chevrolet captiva de 7 locuri cumparat in Italia si asigurat in Italia.Putem circula cu ea in Anglia sau e obligatoriu sa o inscriem si sa o asiguram acolo.Sotul meu are permis Italian.

    RăspundețiȘtergere
  13. Avem masina inscrisa si asigurata in Italia.Putem circula in Anglia sau trebuie sa facem asigurare abligatorie acolo.Sotul meu are carnet de conducere italian.

    RăspundețiȘtergere
  14. buna ! pe 1 oct 2015 am obtinut Nino ..in noiembrie 2015 am fost acasa in Ro sa imi aduc masina ! in inanuarie 2016 am predat permisul Ro sa il schimb cu cel britanic .Sunt obligata sa inmatriculez masina in uk ? multumesc anticipat !

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna! am venit cu masina din Ro in Noiembrie ..nino il am de la 1 dec ..in ianuarie ..luna aceasta am dat permisul de Ro sa il schimb in cel englezesc ..ma obliga dvla sa inmatriculez masina aici ? multumesc anticipat !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru toti cei care aveti NINO si va opresc cei de la dvla , sa stiti ca o sa va ridice masina , am colegi carora le-au luat masinile pentru ca spun ei :"" nu poti sa ai acte de uk(NINO) si sa platesti taxele masinii in Romania"" . In rest daca nu ai nino poti conduce 6 luni dintr-un an cu conditia ca masina sa fie pe numele tau si sa dovedesti cu biletul de feribot data intrarii in tara + asigurarea si ITP-ul valabil!! mult succes

      Ștergere
  16. Am cumpărat o mașină și am făcut un accident usor fără victime problema e ca nu am asigurare la masina și mașina nu este încă pe numele meu ce se poate întâmpla ... Va rog răspundeți cât mai repede ....

    RăspundețiȘtergere
  17. Ai declarat accidentul la politie sa explici situatia? Ai informat proprietarul?

    Daca nu ai declarat accidentul la politie esti pasibil de puscarie. Fugi in tara cat mai repede ca ai cam belit-o. Si invata sa conduci inainte de a pune mana pe volan.

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna ziua! Masina mea din tara este pe numele tatalui meu(costuri mai mici, eu fiind sub 30 ani), si as dori sa stiu daca pot merge cu masina respectiva in Anglia, la munca, daca pot circula cu ea acolo; daca nu, e as putea face?! Va multumesc anticipat pt raspuns!

    RăspundețiȘtergere
  19. daca acum vreau sa merg in anglia sa lucrez. cand ajung acolo fac actele ( nino, permis de uk etc) si as vrea sa cumpar din romania o masina cu numere de uk dar nu stiu cum fac asigurarea pe mine daca nu am inca acte?

    RăspundețiȘtergere
  20. Salut...ma bate gandul sa Imi cumpar o masina( acte in regula totul OK de 1 an jumatate). Cum asigurarea ma costa in jur de 300-400£ pe luna , ma bate gandul sa ii fac asigurare pe 2 saptamani timp in care o duc acasa in Ro.
    Ma gandesc sa o vand tatalui meu(formal) apoi sa o inmateiculez pe ro, sa ii platesc toate taxele in ro asigurare de ro si asa mai departe.
    Ma intereseaza sa stiu daca aceasi regula o voi intalni...6 luni aici cu 6 luni iesit din tara sau aceast mic trick ma va ajuta mai "mult".
    O sa fac procura si tot ce trebuie pentru a o pute'a sa o conduc in siguranta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut,ai gasit vre-o solutie? Ca si eu vreau sa fac acelasi lucru.

      Ștergere
  21. Salutare! Am venit cu masina in UK si am pregatit toate actele care trebuie trimise la DVLA pentru inregistrare. Stiti cumva daca vehicle tax trebuie platit inainte sa trimit actele sau doar dupa ce primesc V5-ul? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  22. Daca am masina inscrisa pe UK pot sa fac asigurare pe romania si sa cirul cu ea tot in UK cu numerele de aici

    RăspundețiȘtergere
  23. As avea nevoie de o lamurire ,in iulie 2014 am cumparat o masina honnda accord 2,2 model 2007,pina astazi am facut in iulie 2014 un drum de romania dus ,un mic accident fata a facut ca masina sa ramina in tara,dupa efectuarea avariilor la reprezentanta honda am adus masina pe tryler,dupa care in tot acest timp am mai folosit-o cka 1000km.In parcurgerea a celor 1000 de km tot ceia ce a fost necesar am schimbat nou, cauciucuri fata (pt mot)valabil pina in oct 2016,baterie (garantie 4 ani),alternator,aer bag stinga fata,abs stinga spate,frinele pe spate(saboti).Masina este intr-o stare foarte buna,nedumerirea mea este ca din decembrie incerc sa o vind si nu reusesc (motivul pentru care sint nevoit sa o vind este ,suspendarea permisului pentru o perioada de 2 ani.Daca m-ati putea ajuta cu un sfat,raspuns va multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  24. m urmatoru caz : in august plec la munca in Anglia. In orasul meu este de vanzare un autoturism adiat in UK si vreau sa il cumpar si sa merg pe roti si ssa o foosesc acolo. Cum procedez ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu vad care e jmenu'..dute cu avionu in uk...si acolo cu banii care ai dai pe masina de uk in ro te asigur ca in uk iti iei masina mult mai noua si mai buna...cat de prost sa fii sa faci ce vrei tu sa faci..

      Ștergere
  25. Salut am și eu o întrebare cum pot obține și de unde numerele de tranzit cele valabile doar o luna pentru o mașină din UK pe care vreau sa o duc în România sa o inscriu .va mulțumesc pentru ajutor aștept răspuns

    RăspundețiȘtergere
  26. Bună seara...Am mașină înmatriculată în UK și doresc să cumpăr o rulotă, întrebarea mea este:trebuie să plăteasc asigurare și pe rulotă?ce acte deține vânzătorul?și unde trebuie să merg să scot numărul de înmatriculare? Mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
  27. Salve...masina trebuie taxata in uk odata cu cumpararea sau exista o marja de cateva zile... eu circul cu ea de vreo 4 zile fara roadtax.

    RăspundețiȘtergere
  28. Am pierdut cartea mașini sau mea furat-o un idiot cum o recuperez londra

    RăspundețiȘtergere
  29. Am pierdut cartea mașini sau mea furat-o un idiot cum o recuperez londra

    RăspundețiȘtergere
  30. Am pierdut cartea mașini sau mea furat-o un idiot cum o recuperez londra

    RăspundețiȘtergere
  31. Salut ma poate ajuta cineva daca poti conduce o masina in uk daca nu am pe mine asigurarea , are asigurare pe ea da e pe taicamio

    RăspundețiȘtergere
  32. Buna ...Eu doresc sa achizitionez o masina de tip retro'91...o cumpar din UK si sa o aduc in tara(simple as that!:)...dar sunt un pic speriata de persoanele care se ofera cu transportul..orice recomandare este bine venita...in plus mi-ar fi de folos un ghid de achizitie...cum sa procedez..stiti voi...fetele astea naive..pot fi pacalite usor:)....este un pic detaliat pe site, dar parca nu-mi este foarte clar...multumesc frumos...

    RăspundețiȘtergere
  33. Buna!! Am si eu o întrebare..dacă anulez asigurarea actuala și deschid cu alta firma o noua asigurare,trebuie să-i anunț pe cei de la dvla? Sau mai exact cum se procedeaza? Nu vreau să mi se mai retragă nici bani de pe cont :-) mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  34. Rulota trebuie inmatriculata si trebuiesc achitate toate taxele ca in cazul oricarui vehicul.

    RăspundețiȘtergere
  35. Cine ma poate ajuta cu niște informații de actualitate
    Vreau sa duc în tara o rulota din Anglia și s-o înmatriculez am înțeles ca mai nou se cere un act în plus ceva legat de omologare cred știe cineva cum se cheamă în UK acel act și de unde îl pot obtine

    RăspundețiȘtergere
  36. Salutare!!! Am intrat cu masina inmatriculata in ro, in data de 29 iulie 2016 in anglia... si mi s-a facut nino in luna iunie 2015 ( in urma cu un an si..) ar mai fi valabil acel nino .....zic asta , adca mai imi poate confisca masina in caz ca ma opresc astia de la DVLA?? va multumesc !!

    RăspundețiȘtergere
  37. salut am cumparat o masina si miau venit actele gresite si le am trimis inapoi si au trecut 3 saptamani si nu au venit ce trb sa fac ca vreu sa plec

    RăspundețiȘtergere
  38. Buna ziua ..... am un wauxhall combo proprietate cu toate taxele platite aici in uk si as vrea sa il radiez ca nu imi mai este de folos....cum trebuie sa procedez?
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  39. Bună! Am nevoie de în sfat. În urma cu Câteva zile am avut în accident în uk. Masina e înmatriculata în uk, dar permisul e de EU. S-au produs numai pagube materiale (masina mea nu mai poate fi reparata...pt ca nu merită deoarece s-au deschis airbagurile, iar cealaltă masina a fost puțin avariata). Cum îmi afectează acest accident dreptul de a conduce? Ce fel de amenda primesc și unde?

    RăspundețiȘtergere
  40. salut! vreau sa cumpar o masina din anglia si vreau sa merg cu ea in romania cu ea dar peroti.. ce acte mi-ar trebui sa pt trece granita vama etc.. mentionez ca am 19 ani!

    RăspundețiȘtergere
  41. Buna ziua. Am o mare problema. Trebuie sa merg din Ro in uk si am doua variante: Cu masina inscrisa pe anglia dar ITP-ul e facut doar in Ro si am inteles ca trebuie sa fie facut in tara de unde este inscrisa masina.... sau cu masina inscrisa in romania, volan pe stanga, nu sunt eu proprietarul dar am nino. Cat pot sa tin masina inmatriculata in ro in uk? Daca vin cu cea inmatriculata in uk si ITP facut in ro o sa am probleme la granita? va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  42. trebuie sau nu sa platesc road tax in uk la o masina de romania?

    RăspundețiȘtergere
  43. Buna ziua am si eu o intrebare am cumparat o masina aici in Anglia iar foatul proprietary nu a trimis talonul pentru a veni pe numele meu de poate sa merg la post office si sa completez un formular pt un talon nou pe numele meu? Astept un raspuns. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  44. vreau sa vand masina cu numere de Romania,aici in uk...care este forma legala astfel incat sa nu am probleme? multumesc

    RăspundețiȘtergere
  45. Salutare ,
    Daca doresc sa o inscriu cu numar de UK ,unde trebuie sa sun sa programez etc etc ?

    RăspundețiȘtergere
  46. am masina , nu e pe numele meu , nu are mot nu are road tax nici asigurare, ce se intampla daca circul cu ea? ce se intampla daca ma opreste politia?

    RăspundețiȘtergere
  47. Daca am masina inregistrata in UK,asigurare pe numele meu,altcineva poate conduce masina mea? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  48. Vreau sa cumpar o masina din anglia si sa merg legal cu ea locuiesc in uk si vreau sa fiu in regula ce acte trebuie sa fac?

    RăspundețiȘtergere
  49. Buna seara ,as avea o intrebare ,eu am 19 ani si as dori sa imi cumpar o masina ,cat ar costa asigurarea la un ford fiesta din 2003-2004 cu motor de 1.2 sau 1.3 ? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  50. Doresc sa fac pt prima oara o asigurare in Uk .
    Am cumparat recent masina .
    Astept sa-mi vina certificatul pe numele meu.
    Care firma face asigurarea mai accesibila la pret ?
    Respect.

    RăspundețiȘtergere
  51. buna am o intrebare. am venit in anglia la munca si trebuie sa conduc masina de munca ,am permis romanesc inca nu sunt angajat si multi zic ca trebuie sa am asigurarea pe mine vreau sa ma lamuriti si pe mine va rag mult

    RăspundețiȘtergere
  52. Salut...Am circulat cu mașina pe drumurile publice fara asigurare și ma oprit poliția fix când sa ajung acasă ...Am primit 150 taxa de ridicare și mi sa spus că dacă vreau sa recuperez masina trebuie să plătesc 20 lire X cate zile sta mașina la garaj la ei dar nu mi sa spus nimic despre amendă și nici despre punctele de penalizare . Repet nu am avut asigurare deloc .multumesc

    RăspundețiȘtergere
  53. Salut...Am circulat cu mașina pe drumurile publice fara asigurare și ma oprit poliția fix când sa ajung acasă ...Am primit 150 taxa de ridicare și mi sa spus că dacă vreau sa recuperez masina trebuie să plătesc 20 lire X cate zile sta mașina la garaj la ei dar nu mi sa spus nimic despre amendă și nici despre punctele de penalizare . Repet nu am avut asigurare deloc .multumesc

    RăspundețiȘtergere
  54. Masina inregistrata in UK cu MOT expirat de o saptamana poate circula in Romania? Precizez ca masina este in Romania si in cateva zile pleaca in UK multumesc

    RăspundețiȘtergere
  55. Buna ziua am on masina inmatriculata in UK dar ma aflu in Romania intrebarea este daca MOT a expirat acum cateva zile pot pleca inapoi in UK? Care sunt riscurile? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  56. Vreau sa cumpar o masina din anglia si vreau sa stiu cat costa sa o trec pe numele meu

    RăspundețiȘtergere
  57. Vreau sa cumpar o masina di anglia si vreau sa stiu cat costa sa o trec pe numele meu si ce acte imi trebuie

    RăspundețiȘtergere
  58. buna seara! am o nelamurire. Sunt rezident in uk dar am o masina acasa pe numele lui mama. daca fac comtract de comodat care teoretic este valabil oriunde in eu am dreptul sa circul cu masina maxim 6 luni sau daca ma opreste o confisca? precizez ca nu vreau sa o inmatriculez aici pentru ca asta inseamna sa mai platesc inca o data taxa de timbru daca o duc inapoi acasa. multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  59. Salut. Am ajuns luna asta in UK si am o masina inscrisa pe o firms din Bulgaria.. cu volan pe stanga.cu procura direct de la firma ca am drepturi depline. cat timp am voie sa circul in UK?

    RăspundețiȘtergere
  60. Buna ziua,urmeaza sa achizitionez un autoturism din UK de la un prieten , doresc sa stiu ,daca aveti amabilitatea, ce trebuie sa fac pentru a pleca pe roti cu masina din tara. mentionez ca v5 este pe numele lui. Multumesc!!!

    RăspundețiȘtergere
  61. Am un seat alhambradin 2004 si vreau sa fac asigurere si nu pot.cînd introduc toate datele în sistem aceasta digureaza ca seat linc van.oare ce tb sa fac

    RăspundețiȘtergere
  62. Salut,cunoaste cineva care sunt pasii pe care trebuie sa I urmez ca sa mi inmatriculez masina personals din Nou in U.K.?este inmatriculata in Ro acum un an si are Colan pe dreapta

    RăspundețiȘtergere
  63. Am cumpărat o mașină în UK dar nu am log book-ul ce pot face acuma de unde îl recuperez?

    RăspundețiȘtergere
  64. Salut,am cumparat un Ford Focus in ianuarie 2016 din UK si am mers in RO,am inmatriculat masina pe numele meu acolo,acum am revenit in UK si ma intreb daca este nevoie sa o reinmatriculez aici.Are volanul pe dreapta. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  65. dacă am doar Road Tax și nu am asigurare pot tine masina pe strada sau nu?

    RăspundețiȘtergere
  66. Buna daca am cumpărat o Masina iar proprietarul nare logbookul trebuie sa merg la post oftice împreună cu el?

    RăspundețiȘtergere
  67. salutare
    as dori sa duc masina proprietate personala inmatriculata in uk in romania,am inteles ca trebuie trimisa sectiunea 11 catre dvla.intrebarea este cu cat timp inainte trebuie trimisa sectiunea
    multumesc

    RăspundețiȘtergere
  68. Aplicați pentru împrumut un mod rapid și convenabil de a plăti facturile și reluarea finanțării proiectului dvs. cu cea mai mică rată a dobânzii de 3% pentru a ne contacta astăzi prin: trustfunds804@outlook.com.

    RăspundețiȘtergere
  69. salut,locuiesc in londra,am permis de uk si masina inscrisa in bulgaria(nu pe numele meu ci pe numele altei persoane),detin procura pe numele meu,e posibil sa imi ia masina daca ma opresc de la dvla?pot sa le zic ca masina este a unchiului meu din bulgaria si ca el platescte toate taxele,si procura dovedeste ca pot circula cu ea ca nu este furata,credeti ca mai poate zice ceva atunci?si cat pot circula cu ea in uk

    RăspundețiȘtergere
  70. Salut,
    Am o mașină cu volan pe partea dreapta înmatriculată în românia. Cat timp pot circula cu ea în UK ?

    RăspundețiȘtergere
  71. buna seara. am o intrebare scurt La dvs , am vandut o masina cu numere e ro aici in uk , cum procedez sa pot trece masina pe numele lui cu totu , sa nu mai am nici.o treaba cu ia cum sar veni , multumesc

    RăspundețiȘtergere
  72. buna seara, am vandut o masina cu numere de romania aici in uk , cum procedez cel mai simplu sa trec masina pe noul proprietar sa nu mai am eu de platit impozite si taxe in ro,multumesc astept raspuns de la dvs ...

    RăspundețiȘtergere
  73. Buna
    Vreau sa merg in Romania cu masina imatriculta in UK pe alt nume pot sau imi trebuie imputernicire??

    RăspundețiȘtergere
  74. Pot merge in Romania cu masina inmatriculata in UK pe alt nume??

    RăspundețiȘtergere
  75. Buna ziua. am cumparat o masina venita din anglia de la o persoana. Fiul lui este proprietar in anglia, asa ca am facut actul de vanzare cumparare cu tatal lui, insa nu am completat si certificatul masinii. pot trimite eu acele sectiuni la dvla sau trebuie proprietarul din Anglia ?

    RăspundețiȘtergere
  76. Am o intrebare care sectiune din cartea auto anglia trebuie trimisa la dvla pentru a scoate masina din circulatie .

    RăspundețiȘtergere
  77. Buna ziua am intrebare cum pot radia o masina in anlia pe numele meu care cectiune trebuie trimisa la dvla din carte?

    RăspundețiȘtergere
  78. Buna ziua!vreau sa stiu daca peietenul meu poate conduce masina mea de Romania fara ca eu sa il insotesc sau trebuie sa ii fac procura ceva..?

    RăspundețiȘtergere
  79. Buna ziua!vreau sa stiu daca peietenul meu poate conduce masina mea de Romania fara ca eu sa il insotesc sau trebuie sa ii fac procura ceva..?

    RăspundețiȘtergere
  80. Buna am cumpărat o mașina acum 2 sap și vreau sa merg in ro pot sa ma duc undeva sa ridic talonul mașini personal ??

    RăspundețiȘtergere
  81. Salut am si eu niste nelamuriri am cumparat recent o masina inscrisa in UK De la un prieten am decat asigurarea la masina si trebuie sa mai fac V5 ce altceva ar mai trebui sa stiu va rog sa ma ajutati este prima data cand trec prin asta !!

    RăspundețiȘtergere
  82. Salut am si eu niste nelamuriri am cumparat recent o masina inscrisa in UK De la un prieten am decat asigurarea la masina si trebuie sa mai fac V5 ce altceva ar mai trebui sa stiu va rog sa ma ajutati este prima data cand trec prin asta !!

    RăspundețiȘtergere
  83. Buna ziua ,am cumpărat o masina acum 1 luna si mi-a venit cartea cu numele greșit ,săptămâna asta trebuie sa plec .cum as putea sa fac ?

    RăspundețiȘtergere
  84. Buna ziua ,am cumpărat o masina acum 1 luna si mi-a venit cartea cu alt nume ,săptămâna aste trebuie sa plec in tara .nu am cum sa mai astep încă 2 ,4 săptămâni pt carte ,cum as putea sa fac ?

    RăspundețiȘtergere
  85. Salut am cumpărat un buldo pe care mi la adus din o firma din Anglia mi la adus doar cu act de vânzare între mine și englez ce acte îmi mai trebuia pentru al trece rarul

    RăspundețiȘtergere
  86. Eu am o mașina luată din Anglia am mers in România an înscris-o acolo ca așa mi sa cerut am stat 3 ani in România acum m-am mutat aici și vreau sa o aduc și sa o reinscriu știe cineva care sunt pașii ce trebuie sa fac sau vreo firma care sa ma ajute mulțumesc mult 🙏

    RăspundețiȘtergere
  87. Buna ziua. Am procurat masina in UK si mi-a venit V5 cu numele gresit. Ce pot face in asa caz?

    RăspundețiȘtergere
  88. Salut am cumparat o masina si nu mai am cartea am pierduto cum fac să-mi dea o alta carte sa o trimita in romania te rog sa ma ajuți 0752565017 nr meu sau dami nr tău sa te sun mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
  89. O intrebare va rog...am cumparat un camion de 7.5 tone...ce acte imi trebuiesc la vama engleza sa pot iesi cu acesta ...mi se cere licenta de transport daca camionul e plin cu lucrurile mele personale sau e ceva un act o scrisoare de intentie nu stiu ce acte imi trebuie ca la licenta internationala pentru a fi obtinuta mi se cere sa arat ca detin in contul bankar 8.600 lire sterline

    RăspundețiȘtergere
  90. Buna ziua daca vreau sa aduc o masina din spania in UK ce trebuie sa fac sa fie ok nu vreau sa o inmatriculez in UK

    RăspundețiȘtergere
  91. Buna ziua am si eu o intrebare ...
    Daca am o masina inmatriculata in spania si vreau sa o aduc in tara galilor pentru ca lucrez aici ...pe cat timp am voice sa o conduc sau ce trebuie sa fac sa fie ok

    RăspundețiȘtergere